My love is music

I'll leave my love between the stars. -David Bowie

tiistai 11. elokuuta 2009

T-paitojen suunnittelua!

Seppälässä on menossa kilpailu, johon voi itse suunnitella T-paitoja! Minä tästä innostuuneena olen tehnyt sinne kilpailuun jo varmaan kymmenen T-paitaa. Suunnitelu on kivaa. Harmitus vaan, kun itsellä, ei ole kaikkia hienoja ohjelmia käytössä jotta voisi tehdä aivan täydellisiä T-paitoja. Kilpailun voittoon toki tähtään, mutta minulle on tullut jo hyvä mieli, kun on voinnut toteuttaa itseään ja omaa luovuutta. Vielä ei ole yhtään minun suunnitelemaa T-paitaa julkaistu sivuilla, joten ei voi käydä niitä vielä äänestämässä, mutta ilmoitan heti täällä, kun on! Onneksi on voinnut tallentaa koneelle suunnitelemiaan T-paitoja. Tässä niistä muutama!

Ensimmäinen paita, minkä suunnitelin kilpailuun! Käytin siinä vanhaa työtäni ja nimesinkin sen mukaan, eli EyeField. Tästä tuli mielestäni paras, sen yksinkertaisuuden ja hauskan idean vuoksi! Mitä tykkäät? Pukisitko sinä tämän päällesi?

Tässäkin T-paidassa olen käyttännyt omaa vanhaa työtäni. Nimesin T-paidan Wild:iksi, koska sitähän se on. Tämä saattaa olla liian hurja T-paidaksi, mutta kaikkea pitää kokeilla, ja tuoda uusia tuulia suunniteluun. Minua harmittaa, että kilpailussa on tähän menessä pärjänneet sellaiset T-paidat, jotka eivät ole oikein omaperäisiä vaan olen nähnyt saman kaltaisia T-paitoja ulkomaalaisissa nettikaupoissa myytävän. Tietenkin tulemme aina perässä muodissa täällä Suomessa.

Rock Rock! Rajuin T-paita ikinä. En muista enää sen nimeä, mutta pidän kovasti. Toimii myös valkoisena. Ja taas käytin vanhaa piirostani hyväksi tässä paidassa.


Harvemmin on tällaista toppia nähty!

Pidän tästäkin Loose Fit paidasta. Mielestäni kuvio sopii täydellisesti tällaiseen paitaan. Ja tässäkin käytin muuten vanhaa piirustani. Taisin käyttää kaikissa. Tässä vaan osa, kun joku ei jaksannut tallenella jokaista T-paitaa!

Mitäs mieltä olet suunnitelmistani T-paidoista? Pidätkö? Mielestäni olen onnistunnut todella hyvin. Harmi vaan, kun en kaikkia tajunnut tallentaa, mutta heti laitan linkkit tänne, jokaisesta paidastani, kunhan ne ekaksi hyväksytään sinne, niin voi käydä äänestämässä. Minusta t-paidoissani on uutta sekä vanhaa aistittavissa. Hiukan tosin poikeavat siitä mihin ollaan totuttu! Mutta nyt kaikki peukut pystyyn ja heti välittömästi äänestämään, kun saan ne linkkit noihin T-paitoihin! Wish me Luck!

ps. T-paitojen kuvioiden tekijäoikeudet minulla, joten toivon, että ilman lupaa, ette käyttäisi kuvioita. T-paita mallikuvat Seppälän.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails