My love is music

I'll leave my love between the stars. -David Bowie

sunnuntai 29. elokuuta 2010

Keltainen toukokuu...

Ohoh! Ihmeitä tapahtuu. Sain siivottua huoneeni. Olen ollut viime aikoina aivan netinorja ja töiden joten olen unohtannut kokonaan ympäristöni missä asun. Tänään olin reipas ja siivosin musiikin tahdittamana huoneeni. Mistä tulikin mieleeni, että minun Pink Floydin Echoes albumin 2 cd-levy ei toimi. Suru puserossa.Loistava kokoelma Pink Floydin parhaista biiseistä samalla levyllä. Ja minulle tärkeä biisi Shine On Your Crazy Diamond on juuri siinä! ITKU!
Niin ja olenkos muuten täällä kertonnut, että joku aika sitten, kuukausi kaksi vaihdoin huonetta kämppikseni kanssa. Joten nyt olen keltaisen huoneen asukki. Muutto jännitti paljon ja olin viime tipassa perua koko homman, vaikka itse sitä taisinkin ehdottaa. Muutto oli oikea ratkaisu, ja kaikki ystäväni ja tuttavani ovat sanoneet, että tavarani sopivat paremmin keltaiseen huoneeseen, kuin siniseen. Sininen on minun lempivärini tosin. Ehkä keltainen väri on enemmän 70-luvun väri, joten kaikki 70-lukumaiset tavarani sopivat tähän huoneeseen täydelisesti! Ja koska olen kesän lapsi keltainen väri tekee minulle hyvää näin päivien lyhentyessä.
Keltaisen värin saattelemana tuli yksi juttu vielä mieleen, katsoin eilen sellaisen elokuvan, kuin I Love You Phillip Morris. Elokuvaa tähdittävät Jim Carrey ja Ewan McGregor. Huippu komedia pitkästä aikaan. Suosittelen elokuvaa lämpimästi Jim Carreyn ystävile. Hän on siinä taas aivan itsensä.


Olmeilua keltaisessa huoneesani.


Pieni vilkaisu vielä keltaiseen maailmaani.


Jim Carrey ja Ewan McGregor mielenkiintoisissa rooleissa elokuvassa I Love You Phillip Morris!

Jos kiinnostaa minkälainen oli vanha huoneeni klikkaa tästä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails