My love is music

I'll leave my love between the stars. -David Bowie

maanantai 16. elokuuta 2010

The Prettiest Star

Minä olen nyt hämärien iltojen tulessa ruvennut kuuntelemaan ahkeraan David Bowieta. Ja aina David Bowie on yhtä loistava. Hänen musiikistaan ja kameolontti personastaan inspiroituna loin Polyvoreen taas setin. Siihen keräsin kengät, laukun ja mekon sen mukaan mitkä muistuttivat minua David Bowiesta. David Bowie tuo täydellinen kauris.


Mitäs pidät Bowie setistäni? Ja kyllä taas setissäni on Nicholas Kirkwoodin kengät. Mutta nehän on ihan Bowiemaiset!



Loppuun liitän hauskan In The Heat Of Morning biisin You Tubesta. Suosittelen kuuntelemaan aamun kuumeisimpina tunteina.

Ja ai niin elämä taas hymyilee. Soitin töiden jälkeen pankkiin. Niin sain oudosti lähteneet rahat takaisin tililleni. Tuntui, että pankin täti sääli minua kovasti, kun puhelu keskeytyi ainakin kolme kertaa, kun kännykkäni akku päätti sanoa taas vaihteeksi sopimuksen irti. Oletettavasti hän ajatteli, että pakkohan tuolle ressukalle on antaa rahat takaisin, kun ei sillä puhelinkaan toimi. Mutta ihanaa palvelua sain. Olet minulle nyt tärkeä ihminen sinä pankin täti, joka jaksoit vastata puheluihini ja antaa minulle rahaa.

3 kommenttia:

  1. Heh... Ihana tuo pankki-kertomuksesi :))

    VastaaPoista
  2. Nuo punaiset saapikkaat ovat ihanat! En silti edes halua tietää mitä ne maksavat.

    VastaaPoista
  3. Niki Ann : Kiitoksia Ja Molly nuo saappaat on huiput;) Tosin nuo Nicholaksen korkkareista saa pulittaa paljon enemmän!

    VastaaPoista

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails