My love is music

I'll leave my love between the stars. -David Bowie

tiistai 10. elokuuta 2010

"Jippikayjei sä tsiigaat voittajaa!"

Nyt, kun on kaiken maailman rokit rokattu, helteet nautittu ja myrskyt koettu, on aika ottaa avosylin vastaan elokuun pimenevät yöt ja syksyn tuomat sateet ja ruskan aiheuttamat väri-ilmiöt. Miten sinä hyvä lukija toivotat syksyn tervetulleeksi? Minä ilmeisesti niin, että ostan itselleni uudet tai noh kierätettyt vaateet, korut, laukut ynnä muut härppäkkeet. Onneksi sentään ei ihan koko omaisuus siihen ole mennyt, kun suosii kierrätystä! Minun pitäisi viedä kaapillinen vaateita kirpputorille, jotta toinen kaapillinen vaateita mahtuisi vaatekaappiin. Noh ei sentään. Mutta tässä tulosta miten minä toivotan syksyn tervetulleeksi!


Näin elokuun helteillä ostin maailman ihanimmat lökäpöksyt itselleni, joita ystäväiseni eivät ole oikein ymmärtäneet. Ne ovat hyvät päällä ja näyttävätkin ihan hippeiltä! Housujen kanssa asusteeksi ostin myöskin hassun hauskan vihreän laukun, joka muodoillaan ja pvc materiaalillaan houkutteli minut luokseen. Pyydän anteeksi tekotaiteelista poseeraustani, mutta ei kameran edessä kannatta turhaa kainostella.


Ostin myös syksytakin, joka on yhtäaikaa tyylikäs ja tyttömäinen. Takin alkuperä Vero Moda. Mutta nyt siis kirpparilta ostettu.


Laukkuni käy myös hyvin yhteen uuden takkini kanssa. Kuva oudossa aliskassa otettu.


Hmm olen seonnut yhtä-äkkillisesti sormuksista. Nämäkin kirpparilta. Ronsu ja violetti sormus. Ihastuin molempiin aivan hulluna. Norsu sormus on minun suosikkini, kumpi sinun?


Leikkaa liitä leikkaa liitä. Ai niin niin joo asiaan. Kehystelläkin täytyy. Tämä pieni kehys ihastutti sen yksityiskohdillaan ja aurinkomuodollaan minun silmiäni kovasti.


Ja joo olette varmaan kuulleet jo hurjat huhut. Kyllä se pitää paikkansa. Ostin kuplavolkkarin itselleni vihdoin ja viimein. Tosin minikoossa, mutta omistan jollain tapaa unelmieni auton!

Näin syksyllä suosittelen kuuntelemaan iloisempaa musiikkia kuten 70-luvun discoa tai sitten kuuntelemaan radiosta Cheekin uutta singleä: Jippikayjei. Se taitaa muuten ilmestyä huomenna kauppoihin. Että sinne siis. Nyt sitten cheek ottaa minun yhteyttä ja laittaa minulle uuden singlen, kun mainostin sitä täällä. Mailia Cheek siis Jare voit laittaa tähän osoiteeseen: belladiamondg@gmail.com Kiitos jo etukäteen. Lukijani minun huonoa huumoriani tässä koitan viljellä. Mutta single ei haitaisi. Oikeasti.


Cheek ja Herrasmieliigan isäntä TS sekä myöskin Cheekin livebändiä hiukan näkyvissä. Kuva on otettu Kuopiorokista 2010 ja käyttöoikeudet kuvaan omistaa BellaGodiva.

PS. Luin äsken tekstejäni ihan väärin syksytakki muuttui silmissäni syöksytakiksi.

2 kommenttia:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails