My love is music

I'll leave my love between the stars. -David Bowie

perjantai 11. helmikuuta 2011

Naispuolinen Mick Jagger ja Reinot

Viime viikolla ostin kirpparilta kaksi vanhaa Suosikkia, jotka ovat ilmestyneet 1982. Löysin toisesta Suosikista aivan huippu tekstin , joka käsitteli Tina Turnerin tuloa Suomeen. Teksti menee näin:
Armoa, Tina tulee!
Naispuolinen Mick Jagger, yli 40-vuotias seksiseireeni Tina Turner tulee ja pistää Helsingin sekaisin 24. elokuuta. Tina on neljän lapsen äiti, mutta hänellä on edelleen kireä ote rockiin,
Tinan Lontoossa nähneet väittävät hänen äänensä olevan kuin ruoska, liian kuuma, samalla kuitenkin niin viileä - silti se polttaa.
Kahden tunnin sohwnsa hän aloittaa balladeilla homman kovetessa koko ajan. Loppu on pelkkää räjähdystä. Tinan hittejä ovat "River Deep Mountain High", "Nite Bush Citylimits" ja "Hollywood Nights".
Kuka uskaltautuu Kulttuuritalolle...?
Suora lainaus Suosikista vuodelta 1982 nro 9stä. Jutun on kirjoittaneet Elina Orma ja Heidi Kärkkäinen.
Aivan ihana teksti! Kuinka monta kuvaava sanaa voikaa löytyä Tinasta! Parasta tekstissä on ehdottomasti alku "Naispuolinen Mick Jagger"! Ihastuin tuohon täysin. Tuo voisi olla niin minun omassa kaveripiirissä käytetty sanonta! Ja, kuinka osuva lausahdus se onkaan Tinan kohdalla!
Pakko oli jakaa kaikkien kanssa tämä hienoin lehti juttu ikinä! Minua harvoin mikään lehti teksti puhuttelee voimakkaasti.
Mutta toiseen asiaan. Tänään löysin itselleni Reino tossut kirpparilta sekä hippi hatun ja ihanan saatenkaaren väriä loistavan kaulurin! Ja olen tietenkin ihan täpinöisäni, en meinaa pysyä reinotossuisani !
Musiikkina juuri nyt : Stray Cats!


Arteeni. Vanhat Suosikki lehdet. Tosin ei ne nyt niin vanhoja oo. Vaan minun ikäisiä! Ja minä en ole vielä vanha. Vasta sitten miljoonan vuoden ikäisenä!


Maailmakaikkeuden Rockein muija ja paras lehtijuttu, minkä olen koskaan lukennut!


Mie ja minun uusi hippimyssy ja ihana kauluri. Tui Tui


Ja minun ikiomat Reiskat joita himoitsin vuonna mummo ja ukki!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails