My love is music

I'll leave my love between the stars. -David Bowie

perjantai 24. helmikuuta 2012

Alitajunnan voimakas maailma

Olen uinut tänään syvissä vesissä. Ensin polskin pihamaalla olevassa jorpakossa, sen jälkeen huomasin uivani uimahallissa, jossa taustalla soi David Bowie. Sitten minun täytyi osoittaa kunnioitusta kaiken maailman maailmanmestareille ja hypätä uima-altaaseen, vaikka minua pelotti. Hyppäsin uima-altaaseen. Menin aivan pohjaan enkä saanut henkeä. Tunsin kuinka vesi alkoi imaista minut mukanaan. Olin pohjassa aivan sykkyrässä, kuin lankakerä. Yhtäkkiä sain hirmuiset voimat ja hyppäsin pohjalta niin korkealle, että kaikki häkeltyivät ympärilläni ja sain taas henkeä. Nousin uutena, kuin Feeniks lintu. Tällaista on ollut minun unimaisemani tänään. Olen ollut koko viikon kipeänä, enkä ole jaksanut koneellakaan juuri olla. Sen takia en ole blogissakaan ollut. Vielä olen flunssan kourissa. Eiköhän tämä tästä.

Still Wisdom

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails