My love is music

I'll leave my love between the stars. -David Bowie

torstai 3. syyskuuta 2009

Viinimarjoista viinitiloihin ja 70-luvun feministeihin

Tänään olen ollut ahkerana. Olen poimiskellut viinimarjoja ja sieniä. Paljoa ei kuitenkaan sieniä löytynnyt vaan muutama hassu voitatti ja haperoita. Taisin vähän myöhästyä. Senpä jälkeen leikiskelin vanhoilla silmälasien sangoilla, ja olen niillä huijannut ihmisiä, että olen ostannut uudet silmälasit.

Minun upea viinimarja saalis. Saankkoon tuolla aina vein nuo marjat. En ole niinkän marjastaja vaan sienestäjä, mutta ihanan rauhoittavaa puuhaa tuo viinimarjojen keräily, kuitenkin on. Kuvittelen aina kerättessäni olevan Italiassa pienessä kylässä keräämässä viinirypäleitä paikkalliseen viinitehtaseen. Illan pääteksi aina siemailisimme pomon kanssa auringon laskussa viiniä ja nautisimme hyvästä ruuasta. Tämä siis minun mielikuvituksessa.


Aivan, kuin jäätelö-annos jonka päällä on kirsikka.



Tämä kuva on otettu 70-luvulla jolloin olin nuori tytön alku, joka heitti rintaliivinsä tuleen olemalla aito ja ensimmäinen feministi! Noh ei kuitenkaan.



Hienoimmat lasit ikinä!

Piti ottaa monta kuvaa noista, kun on ne niin hienot! Mitäs pidätte?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails