My love is music

I'll leave my love between the stars. -David Bowie

torstai 18. maaliskuuta 2010

Penkomisen iloa

Oi mitä aarteita löysin, kun rupesin penkomaan urakalla kotona, joka paikan läpi. Löysin minun emalisen sydän kuppisen, mietin jo aikaisemmin, että mihin se on hukunnut, mutta se oli laitettu talteen. Ja tietäähän sen miten käy, kun asiat laittaa talteen ne joutuu tasan tarkkaan hukkaan. Ja ai niin! Kyllä minulla on Batmobile. Tosin Tim Burtonin elokuvan mallinen Batmobile, mutta ei se haittaa se on minun lempi Batmobile! hih.


Maali, emaali, emali, E-maili? Mikä se nyt olikaan? Noh aivan sama, tässä kuva minun kauan hukassa oleesta kupista.
En tiedä miltä ajalta tämä kynttiläkupponen on, mutta muistan sen niin elävästi, kun katsoin sitä ihailen lapsuudessa joulun aikoihin.

Siinä se on! Minun auto. Sentään minulla on unelmieni autosta pienoismalli olemassa.
Onko sinulla tärkeitä esineitä joutunnut hukkaan ja sitten ne tuleekin esille aivan odottamatta?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails