My love is music

I'll leave my love between the stars. -David Bowie

maanantai 9. huhtikuuta 2012

Sisustamisen lumoissa

Olen lukenut viime aikoina todella paljon sisustuslehtiä, ja bongaillut ideoita omaan sisustukseen. Viimeisin bongaus oli sisustustarroista tehdyt kehykset. Lauantaina käväisin Sinooperissa. Mitäs siellä olikaan myytävänä? Noh kehys sisustustarrat, jotka oli ostettava heti. Tänään sain ne vihdoin seinälleni, ja innostuin niiden sisälle naputtelemaan avaimen ja pikkuisen taulun. Olen aivan intona noista kehys sisustustarroista. Nyt toivon, että löytäisin mustia krumeluureja oikeita kehyksiä seiniäni koristamaan. Vihdoin kämppäni alkaa tuntua kodilta. Mutta silloin, kun koti tuntuu kodilta, saattaa lähdön hetki kolkuttaakin ovelta. Tarkoitan sitä, että kämppikseni on hakenut Etelä-Suomeen kouluihin, ja jos hän pääsee niihin niin tästä kodista täytyy silloin luopua. Sen jälkeen kutsuukin itse kutakin uudet elämän haasteet, tai sitä ennen, toivottavasti ja uudet sisustusratkaisut! Tosin olen tehnyt itsellekin oman toiminta suunnitelman elämääni, jonka eteen olen alkanut jo tekemään töitä. Jos suunnitelmani toteutuu, se tarkoittaa sitä, että uudet tuulet puhaltavat elämääni rytinällä! Ja siitä minä olisin erittäin onnellinen.




Tällainen sisustustarra kehys kollaasi koristaa tämän hetkisiä seiniäni.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails