My love is music

I'll leave my love between the stars. -David Bowie

keskiviikko 11. toukokuuta 2011

Unessa

Olen nähnyt viime öinä levottomia unia. Toissa yönä unessani olin jähmettynnyt maahan makamaan ja linnut lensivät ylitseni. Uni oli ahdistava. Ja muistelen, että olin jossain sillalla. Unen tunnelma oli hyvin harmaa. Ja minullakin oli harmaat vaateet päällä. Herättessäni tunsin kivun kämenessäni. Ja katsoessani käsiäni huomasin syvät kynnen jäljet kämmen pohjassani. Hyvä, etteivät vuotaneet verta. Pelottavaa. Minulle, on joskus aikaisemminkin käynnyt noin.

In my Dream

In my Dream by BellaGodiva on Polyvore.com

Asiasta kolmanteen. Huh, kun säikähdin äsken, kun avasin koneeni ja koitin tulla päivittämään blogiani, niin eihän blogiani löytynnyt! Onneksi sain tiedon, että bloggerissa oli meneillään huoltokatkos, mutta kyllä säikäytti! Kaikki mitä olen kirjoittannut tänne ja kuvannut olivat hetken aikaa kadoksissa. Kyllä kerkesi monta ajatusta päässä juosta. Aivan, kuin olisi menettännyt jonkun jota rakastaa. Niin joo ja viime yönä unessani oli kädessä pieniä jääpiikkejä! Heräsin, ja huomasin että olin nukkunnut koko painollani käden päälläni ja se oli aivan puuduksissa! Hyvää Huomenta Unitoverini!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails