My love is music

I'll leave my love between the stars. -David Bowie

maanantai 21. helmikuuta 2011

My Kind of Bags

Minä rakastan laukkuja, mutta kukapa nainen ei. Rakkaat lukijani kokosin jälleen kerran yhteen ihania laukkuja, mutta tällä kertaa ne laukut, joita olen halunnut monta vuotta. Tahtoisin saada Isabella Fiorenn suunnitteleman Peace Out laukun. Ja tietenkin 60-luvun puhelin laukun! Ja minun silmiäni viehättävät laukuissa värit tai, jokin juju mikä tekee niistä persoonallisemman. Olen aivan ihastunnut Marc Jacobsin suunnitteleman niittilaukkuun, jossa niittit menee tyyllikäästi kiumurellen. Ja tietenkin vintage laukut viehättävät aina silmääni.



Joku blogini lukijoista saattaa huomata, että tässä postauksessa esiintyvät laukut, ovat olleet aikaisemminkin esillä. Kyllä näin on, ja kuten sanoin, se johtuu siitä, että niitä laukkuja olen himoinnut jo pitkään! Kerrothan toki oliko näissä laukkujen joukossa sinunkin unelmiesi laukku.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails