My love is music

I'll leave my love between the stars. -David Bowie

tiistai 12. toukokuuta 2009

Tunnustan!

Olen kuunnellut, aikoinaan siis ala-asteikäisenä, todella outoa musiikkia. Muistan, kuinka olin innoissaan Hausmyllystä. OMG. Tämä nolottaa vieläkin. Tykkäsin heidän biiseistään, kuten Se musta mies ja Gigolo. Onneksi olen ollut sentään niin viisas etten pakottanut äitiä ostamaan yhtään heidän levyjään. Päädyin, kuitenkin kirjoittamaan heille fanipostia,(tiedä mitä siihen pikku-tyttönä olen raapustannut) ja Hausmylly vastasi, minulle kuitenkin liian myöhään, sillä olin jo aivan kyllästynnyt heihin. Ja sitä paitsi he koittivat saada minut äänestämään jotain uutta biisiä "Sä oot jees" jossain tyylin Syksyn Sävel kilpailussa.Kaikenlaisia!


Näiden musiikin kuuntelu lapsena ei nolottannut, nyt ehkä pikkaisen.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails